نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4457
-
الف
+

اکشی کومار: من لیاقت کار با بزرگان را ندارم!

بازیگر نامدار سینمای هند معتقد است لیاقت همکاری با کارگردانان قدیمی را ندارد.

به گزارش آی فیلم2،  اکشی کومار ، بازیگر پرآوازه بالیوود اخیرا در مصاحبه ای با تاکید بر ضرورت حمایت از کارگردان های جوان اظهار داشته است که من با کارگردانان جدید کار می کنم چون کارگردانان بزرگ مرا در فلم هایشان به کار نمی گیرند.

وی افزوده است: وقتی افراد بزرگ شما را در فلم هایشان به کار نمی گیرند شما باید سفر خود را آغاز کنید زیرا آنها به سراغ كسانی رفتند كه شایسته بودند، از جمله خان ها، کاپورها و دیگران ... . تصور می کنم که من لیاقتش را نداشتم .

اکشی کومار می گوید: احساس می کنم تلاش کارگردان های جدید برای انجام کارهای خوب به مراتب بیشتر از بسیاری از کارگردانان قدیمی است اما سعی نمی کنم آنها را راهنمایی کنم زیرا به توانایی شان اعتماد دارم.

این اظهارات آقای کومار در حالی بیان می شود که چندی پیش نشریه فوربس،  با انتشار لست پردرآمدترین چهره های جهان در سال 2019 میلادی، اعلام کرد که در این لست از سینمای هند تنها اکشی کومار حضور دارد و اسم هیچ بازیگر دیگری از سینمای هند در بین 100 چهره پردرآمد جهان در سال 2019 به چشم نمی خورد.

اما جالب است بدانید اولین دستمزد اکشی برای بازی در اولین فلم خود به نام «سوگند» مبلغ پنج هزار روپیه هند بود و پس از درخشش در فلم «دیدار» محصول 1992 میلادی دستمزدش در سطح یک ستاره شد و پیشنهادهای زیادی دریافت کرد.

اکشی کومار زاده ۹ سپتمبر ۱۹۶۷ میلادی با نام اصلی «راجیو هاری اوم باتیا» در امریتسار پنجاب هند است.

او چند سالی است که ژانر فلم هایی که در آن ها ایفای نقش می‌کند را تغییر داده است. او پیش‌تر در فلم های کمیدی و اکشن بازی می‌کرد اما در این سال‌ها کوشش کرده در فلم هایی با محوریت مسائل اجتماعی بازی کند.

ح ح 

نظر شما
ارسال نظر